niedziela, 11 stycznia 2015

Informacja!



Witajcie! 
To ja Pani Blanco. Pamiętacie mnie jeszcze? Mam nadzieję, że tak. Wiem, nie było mnie tu ponad dwa miesiące za co bardzo chcę was przeprosić. Na początku zostałam tu sama, a później z Pau Nielusią miałyśmy dalej ciągnąć tą historię, ale nie udało nam się. Postanowiłyśmy więc zacząć nową historię. Będzie ona o Leonettcie, bo o kim by innym? Mamy nadzieję, że wam się spodoba ;) Prolog pojawi się jutro. A blog będzie funkcjonował już normalnie. Mam nadzieję, że jesteście tu jeszcze i że nadal będziecie z nami  <3
Zapraszamy na nową historię o miłości, przyjaźni i zazdrości.
Pani Blanco i Pau Nielusia.

1 komentarz:

  1. Jej <3 Już nie mogę się doczekać ^^
    Uwielbiam Wasze blogi, więc czekam niecierpliwie *-*
    Prolog i historia na pewno będą cudowne <3
    Pozdrawiam ;*
    Katarina xoxo

    OdpowiedzUsuń

Example 3