poniedziałek, 12 stycznia 2015

Prolog



Historia ta zaczyna się od normalnego dnia. Szkoła do której uczęszcza blondynka jest jak każda inna. Ludzie w niej normalni. Lecz pewnego dnia pojawia się nowy uczeń. Przystojny, wysoki i wysportowany. Cudowny uśmiech, piękne, głębokie oczy i grzywka postawiona na żel. Dziewczyny zaczynają się nim interesować. Po jakimś czasie pojawi się coś innego. Na początku przyjaźń. Niewinna przyjaźń, która z czasem przeradza się w coś większego. W miłość. Kto się zakocha? W kim? Czy będzie to odwzajemniona miłość? Czy ich uczucie przetrwa próby? Jak rozwinie, a co ważniejsze jak skończy się ta historia? Dowiecie się czytając jej kolejne rozdziały...

~*~*~*~
Jak pisałam dodaje dzisiaj prolog :)
Pisałam go ja Pani Blanco (zmieniłam nazwę) i mam nadzieję, że chociaż trochę wam się spodoba. 
Proszę o wasz opinie na temat tego czegoś u góry :D 
Historia będzie o Leonettcie niech was nie zmyli blondynka ;) 
Rozdział 1 będzie pisała Paula <3

11 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada i czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie historie <3 Zostaje tu na dłużej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uhuhuhu :D
    Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału
    Mam nadzieję , że pojawi się szybko
    Pozdrawiam
    Lucyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Prolog świetny ;)
    Czekam na pierwszy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na 1 kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuuuuuu ;>
    Wcalę sie nie dziwię, że zmieniłaś nazwę po tym calym zajsciu.
    Co do prologu to świetny <3 Taki tajemniczy ;> A ja lubię takie :D
    Nie mogę się doczekac dalszego rozwoju zdarzeń ^^

    Pozdrawiam i życzę weny :**

    Julson

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam bo jak mają mnie mylić z tamtą to dziękuję ;) Ale zmieniłam znowu na inną i na razie przy tej zostanę. Dziękuję ;*

      Usuń
  7. Zaczęłam nie dawno czytać tego bloga i jest na prawdę wspaniałe.
    Nowe opowiadanie zapowieda się ciekawie, czekam na NEXT.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczyna się ciekawie :3
    Czekam na pierwszy rozdział :*

    OdpowiedzUsuń

Example 3