czwartek, 7 sierpnia 2014

Powitanie

Hej :)
Mam na imię Weronika. Jestem zakręconą i szaloną dziewczyną :D Możecie mnie kojarzyć z mojego bloga leonetta-moj-swiat.blogspot.com. Ten blog będzie o Leonettcie i będę go prowadziła ze wspaniałą Maddy <3 Cieszę się, że będziemy razem pisać !




Hej wam wszystkim!
Pisze to razem z moim kotem, który mi przeszkadza ;D
Kolejny blog. Tsaaaa...Ale spokojnie! Nie będę pisała sama!
Czy nam wyjdzie? Nie wiem. Mam jeszcze dwa blogi o tej tematyce, a jeden o innej.
Mam nadzieję, że nam się uda ;P
 Rozdziały piszemy na zmianę ;D
Czy tyle ode mnie? Chyba tak. Nie umiem pisać powitań -_-

8 komentarzy:

  1. Bardzo cieszę się, że stworzyłyście tego bloga :) Czekam na pierwszy rozdział :)
    Bella :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że będziecie razem pisać <3
    Opowiadanie na pewno będzie genialne *o*
    Mam tylko pytanko... Ten szablon jest wolny? W sensie pobierałyście go jako wolnego z którego bloga? ;*
    Pozdrawiam i czekam na prolog/rozdział 1 <3
    Katarina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szablono-sfera.blogspot.com
      Jest wolny. Wejdż w Galerię i albo w autorkach u Nath, albo poprostu etykieta Violetta ;D
      Rozdział pierwszy możliwe, że jutro, ale wyjeżdżam wcześnie rano, więc nie potwierdzone ;)
      Maddy ;*

      Usuń
    2. Dziękuję za informację <3
      A na rozdział nadal czekam *o*
      Ale spokojnie poczekam ;3
      Udanego wyjazdu? (Chyba trochę spóźnione) ;*
      Buziaki ;*
      Katarina
      P.S. Radzę dodać obserwatorów i wyłączyć weryfikację obrazkową ;D

      Usuń
  3. Super, że założyłyście bloga. Czekam na rozdzialik

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będę was czytaać :D
    Czekam na prolog, a w wolnej chwili zapraszam do siebie :D

    Mili

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Example 3